Õpetajad

Ksenija Mets

Ksenia Mets

 Ksenia Mets
 inglise-, prantsuse- ja vene keele õpetaja

2011  TÜ suuline tõlge (järeltõlge, sünkroontõlge) eesti, inglise vene keel. MA
2008 TÜ prantsuse keel ja kirjandus. BA
Lisaeriala: psühholoogia.
Inglise, prantsuse ja vene keele õpetaja aastast 2015. Töökogemus: Kivilinna Keeltekool, Tartu Rakenduslik Kolledž. Tõlk ja tõlkija.
Täiendkoolitused: 2023 Tartu linna inglise keele õpetajaid ühendav seminar ning Inga Lunge inspiratsioonikoolitus
2023 LAK-õppe koolitus “Õppimine mitmekultuurilises keskkonnas: õppija iseseisvat mõtlemist, enesejuhtimist ja motivatsiooni soodustavate õppemeetodite kursus, Sille Lillestik ja Ellen Aunin, Avatud Meele instituut
2023 Inglise keele õpetajate seminar Kernu mõisas, Harno, IT-akadeemia
2023 Inglise keele õpetajate suveseminar Pärnus: EATE Summer Seminar “Learning is a treasure”
2022 Inglise keele riigieksami suulise osa hindamine ja intervjueerimine, Haridus- ja Noorteamet
2022 Gümnaasiumiastme inglise keele õpetajate täiendkoolituskursus “Gümnaasiumi õpitulemused inglise keeles”, Merike Saar, MTÜ Kajari Koolitused
2022 „Eesti keel teise keelena“ koolitus Rakveres. Harno, IT-akadeemia
2020 Pedagoogika kursus, TÜ haridusteaduste instituudi täiendusõppeprogramm, 160 t.

 

Anneli Kaur

Anneli Kaur

Anneli Kaur
inglise keele õpetaja

2001 TÜ MA konverentsitõlge
1995  TÜ BA inglise filoloogia
Lisaeriala: majandus
Inglise keele õpetaja alates aastast 2001. Vabakutseline inglise-eesti, eesti-inglise tõlk ja tõlkija. Töökogemus: Studio Lingua Keeltekool, Dialoog Koolituskeskus, Kivilinna Keeltekool, Tartu Rahvaülikool.
Täiendkoolitused: 2022 Raskete tüüpidega toimetulek tundides. SA Tartu Rahvaülikool
2001 – Konverentsitõlke suvekursus. TÜ Avatud Ülikool
2001–2003 – Lühikursused täiskasvanute koolitajatele. Kesk-Eesti Arenduskeskus:
➢ Kaasaegsed seisukohad keeleõppes, retseptiivsete ja produktiivsete oskuste arendamine.
➢ Täiskasvanute koolitus – funktsioon ja põhimõtted, õppija motiveerimine, orientatsioon, valmisolekud, rollid. Koolitaja rollid, kompetentsuse ja professionaalsuse täiustamise võimalused.
➢ Neurolingvistilise programmeerimise (NLP) kasutamine õppeprotsessis.
➢ Täiskasvanute koolituse psühholoogia.

 

Kaija Viitpoom

Kaija Viitpoom

Kaija Viitpoom
hispaania, prantsuse ja inglise keele õpetaja

2014  University of Leeds (Suurbritannia), MA
Suuline konverentstõlge ja kirjalik tõlge
2012   University of Leichester, Cum Laude, BA
Prantsuse ja hispaania keel ning kultuur
Õpetaja aastast 2014 Kivilinna Keeltekoolis. Konverentsitõlk, kohtutõlk, politseitõlk, tõlkija, toimetaja.
Täiendkoolitused: 2023 Õiguse alused mittejuristile. Tartu Ülikool
2020 Elektroonilised keeleressursid kirjaliku ärisuhtluse teenistuses. Tartu Ülikool
2019 21st Century Skills. Oxford University Press
2018 Jornadas de ELE Junto al Báltico – hispaania keele õpetajate koolitus. Hispaania Maja

 

 

Irma Saares

Irma Saares

Irma Saares
soome ja inglise keele õpetaja

2005 Tartu Ülikool, kirjaliku tõlke magister (inglise ja soome keel)
1981 Tartu Ülikooli filoloogiateaduskond, inglise keele ja kirjanduse osakond
Soome ja inglise keele õpetaja aastast 2003. Töökogemus: Audentese Ülikool, Tartu Audentese Erakool, Studio Lingua Keeltekool,  Kivilinna Keeltekool.
Täiendkoolitused:
2023 Uued lahendused keeleõppe tõhustamiseks. Helsingi Ülikool
2022 Retseptiivne mitmekeelsus eestlaste ja soomlaste vahel. Annekatrin Kaivapalu, Tuglase Selts ja Soome Insituut
2021 Mida uut on Soome kultuuris. Õpilaste motiveerimine võrguõppes. Soome Insituut
2017 Uute õppekavade alused. Soome Insituut
2015 Tuleviku kool, mobiiltelefoni kasutamine keeleõppes. Soome Insituut
2014 Keeleõpe liikumise kaudu. Eesti Soome Keele Õpetajate Selts
2013 Soome keele kõige uuemad trendid ja keskseimad komistuskivid. Tallinna Ülikool
2012 Keeleoskuse hindamine. Tallinna Ülikooli Eesti Keele ja Kultuuri Insituut ning Soome Insituut

 

Marje Koorits
eesti keele õpetaja

1999    TÜ magister artium, eripedagoogika
1999    TÜ AÜ koolijuhi kvalifikatsioon
1976     TÜ eripedagoogika, BA
Eesti keele õpetaja ja logopeed aastast 1976. Töökogemus: Tartu Emajõe Kool, Vaste-Kuuste Kool (direktor), J.V.Veski nim Maarja-Magdaleena Põhikool, Kivilinna Keeltekool.
Täiendkoolitused:
2022 Eesti keele kursus: Ei saa sohval sepaks õppida ehk kirjutades kirjutajaks
2021 DigiKiirendi rätsepakoolitus Maarja-Magdaleena Põhikoolis
2021 Eesti keele kursus: Kas kohutav kohustus või võluv võimalus.
2018 Eesti keele kursus: Tekst kui maailm.
2018 Erivajadusega laps koolis. Individuaalse õppekava koostamaine.

 

Piia Asper
raamatupidamine

2005  Audentese Ülikool, finantsjuhtimise eriala, MA
2018  Tartumaa parima koolitaja tiitel
Koolitaja aastast 2005
Täiendkoolitused:
2023 Inglise keele kursused. Kivilinna Keeltekool
2018-2019 Andragoogika. Tartu Rakenduslik Kolledž, Tallinna Ülikool
2018 Ettevõtte juhtimine. Tartu Ülikool
2005-2007  Finantsjuhtimine. Tallina Tehnikaülikool

Katerina Puusepp
eesti ja vene keele õpetaja

2022…  Tartu Ülikool, Haridusteaduste Instituut
1997      Eesti Majandusjuhtide Instituut
Finantsjuhtimine, raamatupidamise kutsepädevusdiplom
Eesti ja vene keele õpetaja ja koolituste korraldaja aastat 1999. Töökogemus: Tallina Kunstigümnaasium, Tartu Forseliuse Kool, Junika Koolitus, Tabivere Põhikool, Kivilinna Keeltekool.
Täiendkoolitused:
2024 Hariduslike erivajadustega õpilane koolis, tema toetamine õppe sisu kaudu. Tartu Ülikool
2022-2023 Kaasaegne eesti keel. Tartu Ülikool. 156 t.
2022 Lea Maiberg “Eesti keele kui teise keele õppe üldalused”
2022 Lapse keelelise arengu jälgimine ja keele omandamise toetamine. Harno
2022 Professionaalse  õpikogukonna juhtimine (rikastamisprogramm)
2020 Professionaalse õpikogukonna juhtimine (tugiprogramm). Leading a Professional Learning Community (Support Programme). Tartu Ülikool
2020 Tähenduslik õpetamine. Tartu Ülikool

 

Vivika Nõmme
eesti keele õpetaja 

2010  Tallinna Pedagoogikaülikool, eesti keele kui võõrkeele ja kultuuriloo õpetaja, MA
2007   TÜ Narva kolledž, keelekümbluse õpetaja
Eesti keele ja keelekümbluse õpetaja alates aastast 1991. Töökogemus: Jõhvi Vene Gümnaasium, Tartu Aleksander Puškini Kool, Tartu Rahvaülikool, Kivilinna Keeltekool.
Täiendkoolitused:
2023 Eesti keele teise keelena suulise osa hindajate ja intervjueerijate veebiseminar. Harno
2022-2023 Tähenduslik õpetamine. TÜ haridusteaduste instituut
2021 Eesti keele kui teise keele õpetamise arendamine. TÜ, eesti ja üldkeeleteaduse instituut
2013-2014 Haridusasutuse juhtimise juriidilised, poliitilised ja majanduslikud alused. Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut
2012-2013 LAK-õppe koolitajate koolitus. Avatud Meele Instituut

Ellen Lõiv
vene keele õpetaja

1981   TÜ Vene filolooga, MA
Vene keele õpetaja alates 1986. Töökogemus: Tartu Kommertsgümnaasium, Eesti Lennuakadeemia, Studio Lingua Keeltekool, Kivilinna Keeltekool.
Täiendkoolitused:
2023 Ljoša Razini interaktiivsete kaartidega keele õppe mängude koolitus. Keelekeskus GAME
2021 Vene keel kui võõrkeel. Moskva Ülikool
Iga-aastased koolide ainesektsioonide koolitused Tartus
Vene keele koolitused õpetajatele. Tartu Ülikool
Vene Keele Õpetajate Seltsi konverentsid
Puškini Instituudi poolt korraldatud vene keele digiõpikute koolitused

Merje Kala
itaalia keele õpetaja

1996 TÜ Filosoofiateaduskond eesti ja soome-ugri filoloogia, kõrvalaineks itaalia keel ja kultuur, MA
Itaalia keele õpetaja ja tõlkija alates 1996. Itaalia keele grammatika õpik (Atlex, 2012), koostaja.
Töökogemus: Tartu Ülikool, Studio Lingua Keeltekool, Dialoog Koolituskeskus, Tartu Descartes’i Lütseum
Täiendkoolitused: Iga-aastased täiendkoolitused täiskasvanute koolitamise alal, viimati “Efektiivne koolitamine” 2024

Karin Veske
eesti keele õpetaja

2002 TÜ põhikooli ja gümnaasiumi eesti keele õpetaja
2001 TÜ eesti ja soome-ugri keeleteadus, BA
Eesti keele õpetaja aastast 2002. Töökogemus: eesti keele õpetaja üldhariduskoolis, alates 2016 Kivivilina Keeltekoolis, Folkuniversitetet’s.

Hanna Hlibova
inglise keele õpetaja

2020 Donetski Riiklik Ülikool, võõrkeelete teaduskond. BA
Inglise keele õpetaja alates aastast 2019.
Täiendkoolitused:
2023 Eesti keele A2 taseme kursus